Selasa, 23 Oktober 2012

~ BIRTHDAY / EXAM / OVERNITE ~

Assalamualaikum semua ,
ehem2 lama tak bukak blog , berhabuk niyh , uichhhh hunshummmm .
tengok kite da bersin niyh . .huhu..rindu kat u blog..muachhh..:)

HAPPY BIRTHDAY FATEHA sweety 19
Okey tanggal 14 oktober 2012 bersamaan ary ahad , hehe,,happy bday FATEHA .:)..bday ite la yang ke 19 tahun . .uhuhu..da tua ke? tak kan ? still comel lagi kan ? haha . okey2 alhamdulilah terima kasih banyak3 kepada yang wish dan mendoakan saya..semoga allah dapat membalas budi baik kalian. .syukrannn..aminn..macam2 ucapan yang saya dpt , selamt hari jadi , selamat hari tua ,..hehe..tapi yang paling best si SENGET saya ni , "selamat hari muda" haha..dia seorang je yang cakap mcm tu . .haha..cumilll..:D
aku pon dapat hadiah jugak tau , ingat u all je ke dapt ? haha..saya dapat ini..

thankks syg..


 tengs laa kepada syg saya yg sudi hadiahkan sy jam cute ni..huhu..comel , mcm tau3 je warna kesukaan sy ,purple .:D
hehe . dan memang tak pernah dibuat orang ,aku dapat hadiah RM0.50 SEN ? haha..tengs la yee  huhuhu..itu pon kira hadiah jugak kan ? huhu ..:)apepon terima kasih yerr kepada semua yerr..:)

FINAL EXAM IS OVER ! 

 Alhamdulilahh akhirnya FINAL EXAM sem 3 sudah berlalu , yes3 selesai akhirnya , tidak perlu aku memikirkan lagi tentang nya..tapi memikirkan result je nanty , huahua , risau2 . .:(
tawakal, tawakal dan doa .:) aminn..

OVERNITE 3 DAY 2 NIGHT 

ha ? terkejut ? tak perlu kot..huhu biasa2 je..kah-kah-kah(sakit tekak gelak n batuk) huhu , always forever n ever..chewahh..haha okey3..aku nak story sikit pasal overnite aku ni , haha ..tak sangka !, yes3 aku dapat jumpa dengan member FB aku .wow memang menyeronok kan , tak sangka gak dy amik aku kat kolej..huhu mmg best giler kuar dgn dia..haha..sekepala yup ! ! itu yang aku suka tentang dia..huhu .bukan laki tau , perempuan..:)

first dia amik aku n then g hospital because mak dy msuk wad .okey second kitwg g eye on..wow .best sangat lepak..almaklumlahh da lama tak keluar lepak kan . .;P haha , best dengar dia bercerita tntg zaman-zaman nye dgn ehem3 dulu..huhu..hhe..kebetulan si ehem2 balik..so aku ajak dy lepak..perghh mmg terbaik laa..time si ehem2 ni dtg ,dia bwk mbr dy yg sorg lg? sape ? ouhh  org yg pernh aku suka dulu..huhu..malu siottt..tp cube beranikan diri laa kan..(kang cakap mengade2 pulak kang ) .huhu.. tak duduk dekat2 , jauh3 je,yela kot dibuatnnye ad jais ke haha..maut da sampai kot time tuhh.huuh..lepak2 semua , aq dn member aku nak tergelak time tuhh sebabnye ?? time tu kami buat2 je..huhu..pastu pergi makan pulak (pukul 3 pagi) haha..kebulur punye psl , mamam la KFC..:D. .after da masuk kete , kitwg terkejut dengan aksi merempit mereka.,haha..ingatkan da balik , merempit lagi rupannya..ish3 zaman zekarang haha. .bantai aku dengan member aku tergelak bagai nak gila dalam kereta .haha..lawak sehhh,....haha

keesokan harinya aku seuh member aku hantar sampai ** je , sebab member aku yang lain dtg, kitwg pergi laa jalan2 , naik tu , naik ni , macam3 .huhu..yang penting kami da tengok  AKU TERIMA NIKAHNYA .:D .sedyh , pedyh ..huhu ape lagi ea yg dyh3? haha..
kebetulan aku overnite ,aku suh ehem2 ni dtg lepak,. lambt kot dy dtg pukul 2 pagi , yela risau gak kan..huhu..masa lepak degn dia , emmm ad yg mmbuat aku terasa hati pon ad .dia cakap nak cari awek, i say go .tp dia x g pon .nak duga aku ke ape ? memang aku terasa kowt time tuhh..sedyh ? yeke ? xpelaa..dia pon gurau2 je katanye..(pilu) 

lepak punye lepak , dy cakap lapaw .lastly aku suh dia balik n makan..haha..aku terus lepak dgn mbr aku smpai la ad polis dtg, tp kitwg relax je , sbb x buat slh kan..kitwg g la mcD ,breakfast dekat sane..huu..memang terbaik gyler..huu smpai la ad mamat ni nak berkenalan , tapi aku just kawan-kwan je dgn dia..huhu..apepon memang best sangat2 overnite atau overdoss yee (satu badan penat ), lepas ni kena ada perancangan yg rapi untuk keluar lagi..huhu ..:)

okey da habis yerr , aku capekk bangat ary ny..see u tomorrow or next time..bubye . .><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan