Selasa, 4 Disember 2012

*Kemalasan yang teramat -amat dan amat !

Yuhuuuuuu , assalamualaikum ,


 
 

 aku sedang bermalas-malasan ! yup ! sebabnya lagi beberapa hari aku akan balik ke penjara ? penjara ? kesalahan apa yang aku buat sampai kena tahan dalam penjara ? hha
bukann laaa , maksud aku balik ASRAMA laa ! itu dipanggil penjara hahaha apepon , balik sana nanty macam2 aku nak gosip2 dengan member2 aku , haha . .
 

Satu benda pon aku tak kemas lagi ni , sumpah malas giler nak balik , padahal dah berkobar2 niyh , haha bukan ape sebab nak amik RESULT sekali .yang ni lagi la gabra dibuatnnya , agak2nye berape la aku dapat ? aduhh risau ya ampunn . Rasa-rasa lepas tak ? dengar cita semua lulus , kalau cmtu alhamdulilah la kan ,tapi Ayah angkat SENGET tu ! haha nak jumpa kami secara INDIVIDU ! means?? bertambah kan kerisauan aku lagi ?

Tetapi kalau malas2 pon tak de guna jugak ! ini masa depan aku , buat pe nak malas-malas? relax la 6 bulan je kau hadap muka SENGET kau tuhh tieya , lepas tu dy practical dekat JB , kau kan dekat KL ? so tak perlu nak gedik2 sangat ea . ~Uhukkk .Tapi aku akan pastikan dia still contact dengan aku walau ape cara sekalipun haha..kejam tak ? kejam tanda sayang tau ? hahaha . .

#walaupun kita berjauhan , insyallah persahabatn kita tidak akan putus , :) .SENGET SENGAL ! ! hahaha . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan