Jumaat, 11 Januari 2013

~Kesabaran sentiasa teruji tidak kira masa~

assalamualaikum sahabat-sahabat sekalian ! 
Bertemu kita kembali dalam laman sosial ini .:)


Kita memang tidak akan pernah diuji walaupun kita tidak sakitkan hati orang lain , tapi sebahagian dari orang lain yang memang sudah ada sifat hasad dengk nya tetap akan bermusuhan dengan kita . Tapi aku bukan jenis yang kuat melenting untuk sesuatu perkara yang tidak masuk akal ? btw Hari-hari kita akan sentiasa diuji walaupun sekecil kuman sekalipun , kita tetap kena hadapi tak kira lelaki atau perempuan !

Walaupun manusia sering diuji , mereka masih mampu bersabar !
sebabnya ? iman mereka kuat ! bukanlahh aku bermaksud nak bangga diri atau what , tapi aku pun ad tahap kesabaran aku jugak ! apa pikir manusia ni tak boleh kawal kesabaran tuhh ? orang yang paling banyak berdiam ,nanty dia akan paling kuat panas baran ! 

Selama diuji ni aku takdelahh nak gaduh bagai nak gila kan , tapi aku cuba kawal diri aku , alhamdulilah ALLAH beri aku kekuatan dan kesabaran yang tinggi , diberi semangat untuk menempuh kehidupan yang semakin lama semakin berubah , keadaan-keadaan sebegini harus kita kaji dngan lebih teliti :)

#SEMAKIN KITA SAYANG DEKAT SESEORANG ITU , SEMAKIN BANYAK DUGAAN YANG AKAN KITA DAPAT DARI ALLAH SWT.ALLAH MAHU MENGUJI KESABARAN KITA  . .:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan