Selasa, 19 Jun 2012

~indah nya CINTA

CINTA kita takkan kukuh jika tiada rasa sayang ,CINTA kita takkan pernah pudar jika tiada ikatan .ITULAHH CINTA yang sering melanda REMAJA sekarang .ADA APA DENGAN CINTA? apa yang hebat nya cinta?
mampu kah cinta menandingi CINTA ADAM DAN HAWA ?. .mampu kahh ? boleh kah CINTA itu dijual beli ? berapa kah harga cinta itu ? kalau lahh CINTA itu boleh dibeli , pasti ramai yang sudah membeli nya . tapi tidak semua cinta itu boleh dibeli.jangan kamu ingt wahai lelaki,perempuan itu lemahh , dia takkan tunjukkan dihadapan kamu kelemahan nya, tetapi dia akan tunjukkan kekuatan nya di hadapan kamu ..percaya lahh hati sekeras-keras hati wanita , ad sifat lembut nya . . tetapi jangan lahh disalahgunakan kelembutan yang ad pada perempuan dan perempuan memberi kepercayaan kepada lelaki yang disayangi nya . selain keluarga , sahabat dan kekasih adlah orang yang dipercayai nya .
#ingatlahh , sekali kepercayaan perempuan terhadap lelaki telah hilang , maka sukar untuk lelaki mendapat kan balik kepercayaan itu . .ALLAHHUALAM ! !


# jangan lah korang memusnahh kan rasa cinta seseorang pada diri korang , ,itu akan menyebab kan orang yang minat korang tu akan hilang minat kat korang , bersyukur ada orang minat kat kita sebenar nya :) , walaupun korang x nampak dia minat kat korang , percayalahh ALLAH akan tunjukkan betapa sayang nya diorang kat korang .. macam mnae dye ambik berat kat korang , cm mne dye buka hati nya kat korang . .mashaallahh . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan