Isnin, 2 Julai 2012

*peminat dan peminat *

assalamualaikum , morning ea . da pg kan?..haa..okey2 kali ni aq nak cite la sikit pasal MEMBER  BAIK  aku ni lahh , . ad la p0mpuan antar CHAT kat aku , tanye psal dy . aku terkejut jugak , yela da ramai yg tanye niyh , hot ke m***T niyh ?..entah mne  yg hot tuhh x tw la kan , hahaha . tapi tu la , ada je yg x kena laa, semua ingt aku ni ** dy .padahal aku ni ****** dy je . pelik2 ad pulak yg cakap aq serasi dengan dy ? .uishhh , rumit2 kepala h0tak aku niyh .

FIRST CHAT FROM WE
 #yang ni first dy antar . dy cakap aq ni serasi dengan member aku niyh , memang la kitwg serasi tapi sebagai kawan , u know what is FRIEND??? okey kalau tw x pe , kalaw x g masuk darjah satu balik . .gerrr . .0key tapi dy still anggap aku niyh ** dy .aku da p0nat nak melayan da . still benda yang sama jerr. .gerr . .

SECOND CHAT
 #yang ni pulak yg terakhir , dy tetap suh aq mngaku yang aq ni ** member aku , ya allahh betapa sabar nya aku tyme tu . aku hanya mampu gelak je la tyme tuhh , rasa nnya kalaw member aku baca msti dy gelak jugak kan .? .haha . .karut2 . .

itulahh kalau kite kawan dengan orang hot niyh , mmg mcm niyh yg akan berlaku . aku da biasa da dari msuk ***** lagi . .huhu . .da faham sangat da  . .haha ..okey s0 awak2 law nak lebih lanjut , tanye orang sana ea ..bubyee ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan