Ahad, 2 September 2012

MOdel RAYA :D dan super duper ~

Assalamualaikum hye u alls . bertemu kita lg yer2 , haha . .ehem3 , baru2 ni aku dikehendaki la kan oleh member baik aku yang comel sngt tuhh..:D . untuk jadi super model kat kampung aku sendiri . haha aku bawak dia balik tuk jumpa nenek aku , last2 aku jadi model dia . .haha:D . tapi aku x masuk la kt dalam ni kan , sebab BAHAYA !!!! . .

Seterusnya aku membawa member2 aku pergi main bowling , mmg terbaekk , aku yg x reti langsung men ni , tetiba semangat sangt nak main , sebab nya ialahh , mR .SENGET saya haha , memberi semngt kt saya , untuk membuat balingan yg terbaik..hahha walaupun benda tu just GAME je kot . .haha ..terbaekk , walaupun dy x dapat dtg tyme uw , tapi aku rasa dy mcm ad je dengan aku .:). .apepon , tahniahh kepada dua kawan2 aku yang berjaya jugak men bowling , haha..:D sayang korunk derr . .

lepas ni keluar lagi , terus main bowling je la eaa .. :D .sengettt .:DDDD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan