Ahad, 26 Ogos 2012

Raya,tahniah,rindu dan Dilema . .

Assalamualaikum , hey2 korunk , sihat2 tak niyh? bgus la kalau sihat.:)hehe,apepon SELAMAT HARI RAYA , mohon ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki yerr ..:)Okey baru seminggu raya , macam2 yang terjadi .gerrr tapi xde la teruk sngt pon , biasa2 je . .:D.aku nak story pasal seminggu ni la..hikhik..

RAYA 2012
raya kali ni , biasa2 je bagi aku,cuma perubahan nya aq rasa macam raya sorang2 pon ad, walaupun ad family..aq rasa kosong sangat.ermm tapi aku x de la nak mengamuk bagai , sebab x beraya dengan BF, haha..dan tak kusangka baju raya aq sama dengan insan yang aku sayang niyh , EX aq dan my SENGET.gerrr , MERAH N HIJAU .terkejut aq haha .biarlahh diowg nak same baju dengan kau pon tieya oii , janji korunk raya .:D .kan3 , cer angguk sikit..haha.Duit raya aq dapat banyak , ahhaa x mau jelez .:D.tapi ad ke patut mock aq cakap , aq dapat duit raya sambil buat muka sedyh ?? ADA ke patut ?? gerr , padahal aq buat muka COMEL tau.ahaha..

 
 TAHNIAHH DARI SAYA
hurmmm , yang ni aq tak tau nak cakap macam mane, memang aku sayang dia sangat2,dan dia sendiri mengaku dengan aku yg dy masih syg kan aku , n dia mengharap kan yg kami akan bersama semula.:( .sumpahh aku sedyh sangat time dy cakap tuhh, walaupun dulu memang salah aku , tapi dia mengaku yang itu salah dia ,dia mintak maaf berbagai2 .ya allahh .aq tak mampu nak kata ape2 time aq dapat tahu dia kan berkahwin dalam masa terdekat ni (ary sabtu).
Tergamam sangat2 , tapi aku bersyukur sebab dy da ad orang yg dia syg, jadilahh suami yang baik untuk isteri awak .:)sy doakan kebahagian awak .:) aminn .tp sukar untuk aq melupakan apa yang dia cakapkn hari tu..urmm .Semoga berbahagia :)

RINDU
okey , asik sedyh je , yang ni tak berapa nak sedih sangat la , ahha..yes aku rindu kauuu !! . .sape??? of couse la member2 aku ,semiggu tak jumpa boleh giler aw, wakakaka..apep0n aq rindu korunk sangat2 , x sabar nak jumpa korunk.:D . .Cuti aku selama seminggu dengan pelbagai cerita dan kontrevesi , ahha HOT SANGAT KE KAU!!..mengundang seribu persoalaan !! Hohohhoho .Dan seminggu jugak la aq x mesej dengan "dia" aq tuhh , yelaa orang busy memang camtu , ahaha, sumpah tak terasa..:D, tapi aku steady jerr..:Dhaha (kau x tau bagaimana aku x mesej kau satu hari) haha, macam orang hilang laki , bak kata member aku la akn. .entahh laa makin hari , makin kuat perasaan aku kat dia , tapi aku x nak la mengharap dekat dia kan, dia sendiri cakap , kalau ad jodoh ad la,,:)Tetiba ary sabtu tuhh , dia mesej aku ? aku ? ape lagi tersenyum2 tersengih2 hahaha , mesej2 , berborak sampai pagi , ya allahh rindu sangat2 kat suara kau . best sangat2 dapat dengar kau gelak , seminggu x dengar beb . dan aku rasa nak cair sangat2 (macm la aku ni lilin agaknya haha) bila dia cakap dia rindu?? emmmmmm aku lagi rindu kau tau senget . .ahaha..urmmmmmm:(

DILEMA
Yang ni , hurmm aku  xtau nak explain mcm mane , memang aku pernah bersatu hati dengan dia , tapi sekejap sebab rasa bersalah yang teramat-amat (x pernah aq rasa bersalah smpai mcm ni sekali), memang aku sayg dia ,tapi ermm aku da give up kalau lebih2 niyh . .hurmmm..DILEMA...:(

kesemua empat2 aku da huraikan , konfem FINAL EXAM  aku DEKAN , hahaa just JOKE !! .apep0n kuatkan diri demi keluarga ! yess . haha:D .Stop n BUBYE !!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan