Khamis, 19 Julai 2012

*playgirl selangor *

assalamualaikum , ha korunk da bace kan tajuk ary ny ? .good .aku pantang kalau orang yang maki hamun x tentu psal disebabkan benda bodoh ! .aku da la x sihat , pagi2 lagi da kena s0und , perempuan tuhh memang takk la kan , korunk nak tengok x sape ?. .ni laa perempuan tuhh . 

  
ni antara chat2 aku dengan pompuan ni , aku x nak hipokrit , tapi disebabkan da melebihi batasan kesabaran aku , aku buat ,..kau x kenal aku lagi sape, cari lahh pasal lagi dengan aku !




 .perghhh mulut dy..bagi salam tidak , terus2 je wey2  ,kau tuhh islam ke ape ? aku p0n da tau cerita sebenar la dari dua2 pihak . mungkin kau kot yang diperbodohkan ?.tu laa nak sangat pasang banyak2 . atau dalam istilah yang paling best la kan , PLAYGIRL ..kau p0n satu , nak perb0dohkan PAKWE kau tu p0n x tau , aku rasa kan , kalau kawan baik aku x cakap kat PAKWE kau , mungkin dia sekarang still diperbodohkan oleh kau kan ? .kau ni perempuan ape ea..sanggup buat pakwe sendiri macam tuhh ?? . .dulu dia da elok2 kawan rapat dengan member aku , kau menyibuk , last2 kau kena balik, padan la muka kan . .aku da cuba sabar2 , tapi makin lama makin teruji kesabaran aku !! ..shitt..s0ry sebab masukkan chat kita , bukan nak memalukan kau , tapi nak bagi pengajaran kat kau , jangan sesuka hati menuduh orang yang bukan2 . .dan kesabaran aku yang ni da cukup teruji sebab KAUUUUUUU!!!!!!!.terlebih kesabaran aku kau buat hary ny kau tau !!aku x hipokrit nak tunjuk2 benda ni kat orang lain , aku x nak diowang terkena jugak . .pandai2 la kau hidup ! harap je pakai tudung tapi perangai , astagafirullahh ..


wahai cik kak ! . aku x kenal kau , dan kau pon x kenal aku . aku paling pantang gaduh pasal lelaki . bab2 gaduh dengan laki ni , jangan la bagi kat aku . aku da buang la sifat tuhh dulu , jangan la bagi aku buat balik , t0l0ng lahh ,!!

=harap2 la pompuan ni faham , malas nak gunakan bahasa kasar. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan